به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز ملی فضای مجازی، امیر خوراکیان در بازدید از بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: در حال حاضر کاربری ابزارها عوض شده و بهرهبرداری از قالب ها متفاوت شده است؛ به عنوان مثال، بازی ها کاربردی بیش از یک سرگرمی دارند.
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور اظهار کرد: باید بررسی کنیم که مسئله اساسی در زمینه بازی و کلید طلایی حل آن چیست تا بتوانیم بخش عمده ای از مسائل را حل کنیم و باید از زاویه دید خانوادهها و مردم به مسئله نگاه کنیم و نیاز آنها را شناسایی کنیم تا به آن پاسخ دهیم.
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: در حوزه بازی های رایانه ای تهیه اسناد ٣٠ درصد کار است و ٧٠ درصد اقدامات پس از آن است که ما به دنبال آن و نقش قرارگاهی مرکز هستیم که هدف از این بازدید نیز بررسی ظرفیت، توانایی و آمادگی بنیاد برای اجرای آن ٧٠ درصد است.
در این بازدید مهندس کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای به ارایه تحلیلی از وضعیت تولید و مصرف بازیهای رایانهای در سطح جهان پرداخته و راهبردهای توسعه صنعت و بازار بازی های رایانه ای در بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور از بخش های مختلف بنیاد ملی بازی های رایانه ای شامل رده بندی بازی های رایانه ای، نظارت، حمایت و پژوهش بازدید کرد.
علمی (۱) ** ۱۲۰۱ **۱۴۴۰
انتهای پیام /*
آی تی رسا ن ایران...
ما را در سایت آی تی رسا ن ایران دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان itrasan بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:49